..jom serang!!

7:51 PTG 0 Comments »
malam tadi lepas penat plan nak kuar gi beraye umah boss (kak baiah), akhirnye jadi gak, cume keadaan cuaca hujan jer, tapi takpe mujur ade cik abang yang sudi amik aku kat rumah malam tadi.. kalau tak aku pun malas nak pergi.. mulenye kate budak2 nak gi beraye ke rumah kak sarah dlu, kerani company... janjinye jam 8 dah ade kat umah kak sarah, lastnya pkul 9 baru sampai budak2 tu.. nie yang aku malas nak berjanji... kalau makin cepat takpe.. nie makin lambat adela... at last, kitorang bertolak gak dlm jam 9 lbih,smpai jer kat umah boss suarenye dari dalam riuh sampai ke luar.. itulah boss aku yang terkenal dengan kebecokkannye bile berkate-kate...pastu sepupu terapat aku pun ade sekali... aku pun bertambah becok same ler... itu dah jadi kemestian aku bile jumpe sepupu aku sorang nih! hehe!! tapi aku pun tak lepas daripada tuduhan skandal yang dikeluarkan oleh kak baiyah malam td...tapi aku tak hairan pun, sebab mase kerje ngan dier dlu pun aku dah lali ngan gosip antara aku n hanif yang diwarwarkan oleh kak baiyah n pekerja site... mungkin disebabkan aku ngan hanif tu selalu bertekak jer mase kerje dulu, tu yang diorang ejek2 aku nih! tapi kalau itu leh buatkan diorang happy, aku tak kisah pun... bukan senang nak jumpe dengan akak baiyah kat umah... tapi malam td agak best gak ler...

0 ulasan: