SELAMAT HARI ULANGTAHUN

10:03 PTG 1 Comment »
.....semalam... 22.01.2009 genaplah umur aku 21 tahun... belum puas rasanya malalui zaman kanak-kanak yang menyenangkan... tetapi kini aku dah punya tanggungjawab yang harus aku pikul selagi hayat dikandung badan.... tetapi selama aku menjalani hidup ini.. bermacam ragam dan rupa manusia yang telah aku jumpa... tetapi alhamdulillah aku masih dapat mengawal peganganku daripada terpesong ke arah yang tidak sepatutnya...

......ia juga mengingatkan bahawa aku harus bertatih memikul tanggungjawab dalam keluarga... samada aku mahu atau tidak... aku mesti... baru kini aku ketahui.. bukan mudah untuk menjadi dewasa... semuanya harus difikirkan... setiap dugaan dan cubaan yang mendatang harus aku tempuhinya... tetapi aku yakin... tuhan takkan beri dugaan yang tak mampu ditanggung oleh hambanya... kata2 ini kubuat sebagai pegangan untuk meniti saat getir dalam hidup...



.... yang nie adalah pemberian dari kak sarah n nina...


...comel kan...
-terima kasih semua-

1 ulasan:

kesturi berkata...

salam awer !

selamat ulang tahun tapi x de hadiah sekadar doa jer " semoga Allah permudahkan jalanan hidup " amin ...